this site the web

Digital Synthesis III Review

Još jedno putovanje je iza ekipe O.M. Community. Ovog puta odredište je bilo 35km od glavnog grada Makedonije, na planini Kozjak. Prva impresija je da je lokacija jedna od najboljih ikada na kojoj se prave underground žurke, možda deluje malo pretenciozno ali osećaj je kao da se nalazite na "krovu sveta" okruženi planinskim vrhovima na više od 1000m nadmorske visine. Priroda je vrlo pitoma i pristupačna, što je dalo jednu totalno novu dimenziju za istraživanje. Naravno, i ovog puta dogodilo se da se za vreme Onkel Dunkel-ovog DJ seta nalazimo na oko 2km od party place-a u osvajanju horiznota i potpunog unutrašnjeg mira. Što se tiče muzičkog programa, Parvati dokazuje zašto je jedna od najboljih izdavačkih kuća sa vrlo kvalitetnim noćnim zvukom. Moram priznati da mi se više svideo Onkel-ov DJ set, iako je i Live bio sasvim na mestu. Atriohm je izvozao sa par ekstra traka kao i momci iz Paramatme koji su radili pre sam kraj partija - između 10 i 12h.

Najviše me je iznenadila činjenica da ljudi u Mkd dolaze na žurke tek 3h posle ponoći. Do 3h izgledalo je kao da je bio small private party, odnosno odziv je bio vrlo slab. Ubrzo ljudi su se pojavili, ne znam ni ja odakle. Po mojoj proceni događaj je posetilo preko 300 duša. Atmosfera je bila na nivou, čak i kada je sunce počelo da izvlači poslednje atome snage, bilo je onih koji su i dalje igrali. Celokupni utisak je da su psy organizacije u Srbiji otišle dalje od naših drugara u Mkd u organizacionom smislu, ali sa druge strane imao sam utisak da ljudi u Mkd mnogo bolje osećaju poruku koju šalje psychedelic muzika. Nadamo se da ćemo i sledeće godine imati priliku da se priključimo serijalu digitalne sinteze u još boljem svetlu. Slike sa ovog događaja možete pogledati u našoj galeriji.

Review by Bogy