this site the web

xLagoom winter season opening Review

Proteklog vikenda xLagoom klub je zvanično započeo svoje "putovanje" kroz zimsku sezonu. Početak sezone nagovestio je brojne, nadamo se pozitivne promene, a sve organizacije će se potruditi da xLagoom postane klub u kojem će svako od Vas moći da provede lepe trenutke. Atmosfera i ekipa u klubu protekle subote na zavidnom nivou, mislimo da će se mnogi od vas složiti da je ovo bio odgovarajući uvod za sezonu 2010/2011. Pokušali smo da vas na jedan neobičan način upoznamo sa delom bookinga koji je planiran u klubu i drago nam je da su kritike pozitivne. Tokom narednih nedelja upoznaćemo vas sa detaljnijim programom za mesec novembar. Očekuje četiri odlična bookiga, od kojih će jedan izazvati pravu euforiju među ljubiteljima techno zvuka. Ali da se vratimo na prethodnu subotu, i sumiramo vikend koji je za nama.

Main Floor su na otvaranju "testirali" DJevi iz organizacija XperimenT, Intellect, Brooka Muzika i Save The Rave. Nadamo se da ste uživali. Lazy Room su ovaj put na "testiranje" dobili DJevi iz organizacije Save The Rave i O.M.Community. Nešto drugačiji zvuk u odnosu na ono što ste mogli čuti na Main Flooru, po atmosferi koja je ispratila Lazy Room može se reći da niste imali primedbi ;)

Ovaj put smo se potrudili da otvaranje ovekovečimo setovima koji su snimani tokom večeri u Lazy Roomu. Za sve one kojima se svidela muzika, možete povratiti lepa sećanja na sledećim linkovima, respektivno:

Manda - xLagoom winter season opening (tech mix) Y2010
DJ Bogy - xLagoom winter season opening Y2010
Metamorphose - xLagoom winter season opening Y2010