this site the web

Platonic Solids Review

Ovogodišnju letnju sezonu zatvorili smo nesvakidašnjim open air eventom. Uz sve poteškoće koje su nas pratile proteklih nekoliko nedelja u vidu kiše, pomeranja eventa, ispalo je bolje nego što smo očekivali. Košutnjak u novom "jesenjem" odelu delovao je zaista prelepo. I ovog puta potrudili smo se da vizuelni doživljaj bude dominantan. Nekoliko novih instalacija sa projekcijama preko celog stage-a nije ostavio posetioce ovog eventa ravnodušnim. Dobili smo brojne pohvale kako sa vizuelne efekte tako i za muzički koncept, koji baš i nije uobičajen na našoj sceni.

Događaj je otvorio Mali Buda sa svojim preview setom. Odlična muzika za uvod u event, uz puno orjentalnih zvukova, frula i zanimljivih ritmičkih elemenata. Prvi deo večeri pratio je nešto mračniji zvuk, sa dosta modularnih zvukova i nekoliko starijih neprevaziđenih trekova Dejavu Fabrique-a, Atriohma i Samadhi-ja. Drugi deo večeri pratio je kvalitetan tvrđi full on Rastaliensa, Ital-a, Laughing Buddhe i njima sličnih :). Za kraj dugo očekivani old school goa set sa hitovima poput Trip Tonite, Lepton Head i ako se dobro sećam starih traka Mirande.

Dugo očekivani event na Košutnjaku je, nadamo se, ostao mnogima u lepom sećanju. Slike sa Platonic Solids Eventa možete pogledati u našoj galeriji. Uskoro ćemo postaviti i jedan kraći montirani video.

Pripremite se za vrlo interesantnu zimsku clubbing sezonu, spremili smo nova iznenađenja i bookirali imena koja će se po prvi put pojaviti u Srbiji. Očekujemo Vas u xLagoomu kako na žurkama tako i kao aktivne učesnike u radionicama. Uskoro više informacija.

I da ne zaboravimo, don't forget to subscribe to our blog for free tickets :)