this site the web

TesseracT Label Night Review

Tokom protekle subote u klubu xLagoom imali ste priliku da uživate uz kvalitetan progressive zvuk. Pored trenutno najkvalitetnije ekipe domaćih producenata iz Tesseract Studia mogli ste čuti i live setove gostiju iz Danske. Vice i Phaxe za svaku pohvalu, ali moram priznati da me je, po očekivanju, live Flegma & Nerso zaista oduševio. Energija u klubu na zavidnom nivou kao i broj onih koji su odlučili da subotnje veče provedu u Lagumu. Pored F&N istakao bih i live Sideforma koji je imao nekoliko vrlo dobrih traka i na odličan način krenuo kao malo psihodeličnijem progressive zvuku. Ekipa TesseracT-a iz godine u godinu potvrđuje svoj neosporan kvalitet, što nam je posebno drago jer ih pratimo od samog početka. Zyce dobar na samom kraju, i privodi party uspešnom zatvaranju. Nekolicinu uspešnih slika sa ovog događaja možete pogledati u našoj galeriji.

Verujemo da ćete sledećeg petka prisustvovati još jednom odličnom live-u iz TesseracT Studia. Da podsetimo još jednom, sledeći petak 24.12. rezervisan za nastup već svima dobro poznatog projekta Ectima, na kojem ćete u velikom klubu imati priliku da čujete nova izdanja i nešto tvrđi TesseracT zvuk. Ovog puta O.M.Community je obezbedio besplatne ulaznice za sve subscriber-e na našem blogu. Svi koji dobijaju informacije sa bloga pravo u mail, neka pošalju ime i prezime sa prijavljenog maila na moksha@verat.net i biće na besplatnom spisku do 00h. Za sve ostale koji žele da dođu obezbedili smo nešto jefiniju cenu karte na ulazu do 00h. Uz poslato ime i prezime na broj 064.155.35.88 dobićete jeftiniju kartu po ceni od 200 din.
I to nije sve, uskoro ćete biti obavešteni o novim radionicama Zenit-a kao i mogućnostima da se uključite u sve buduće aktivnosti ove organizacije.